dimecres, 14 d’agost del 2019

15 ANYS D'AGRAÏMENTS

Enguany fa 15 anys que vaig assumir la direcció de l'Esbart Dansaire del Centre Moral d'Arenys de Munt. Dos anys compartint direcció i tretze ja en solitari. Ara és el moment de passar el testimoni.

Ha estat un plaer, una responsabilitat i un honor dirigir l'Esbart. Us dec tantes coses a la gent que m'heu acompanyat aquests anys... Companys dansaires amb els quals he viscut històries de vida fabuloses, petits dansaires que m'heu ensenyat tant, equips tècnics que heu perdut hores amb mi (plens de rialles i projectes), monitors/es i director que m'heu ensenyat a estimar la dansa i a fer-ne una part indestriable de mi. Als meus dansaires del Cos de Dansa que en tots els nostres projectes m'heu fet costat, us heu entregat perdent hores i hores, creient en mi i les meves idees. Família, que heu patit les inacabables hores d'assaig, els neguits, els mals humors, la pressió i la il•lusió.

Però avui em vull acomiadar de tu. Tu, públic que ens vens a veure, que dónes sentit a tota la nostra feina, sempre has estat el nostre principal objectiu. Hem fet, fem i farem dansa per a tu, que ens dónes suport, ens aplaudeixes i quan parlen de l'esbart, parlen del teu esbart. Potser ets anònim/a però et veiem brillar els ulls des de l'escenari. Sense tu no som res!

Però l'esbart continua. Avui no acaba res, només canvia per millorar. En Sergi i tot l'equip que l'ajuda està preparat per molts anys d'Esbart perquè seguim sentint-nos orgullosos de la seva feina.
Deixo la direcció però mai deixaré l'esbart. És impossible! Potser ens tornarem a veure a l'escenari, qui sap, però volia aprofitar aquesta petita finestra per tornar-vos els immerescuts aplaudiments que m'heu brindat aquests anys. Gràcies per ser-hi!
Baixo el taló amb llàgrimes als ulls, orgullós de la feina feta i amb la maleta plena d'amics, records, amor, viatges, estrenes, cultura, tradició... i dansa, sobretot dansa!

Vivint la dansa ara i sempre,

Gràcies.
Carles Marpons Aresté
Juliol 2019